Müügitingimused

TASUMINE

E-poest tellitud kaupade eest on võimalik tasuda otse pangalingi kaudu (sobivad nii deebet- kui krediitkaardid) või arvega. Arvega tasumisel palume ülekanne sooritada 7 päeva jooksul alates arve kättesaamisest.

KÄTTETOIMETAMINE

Smartpost– Kui sooritada ost tööpäeviti enne kella 12:00 on eeldatav kättesaamisaeg ülejärgmine tööpäev. Laupäeval, pühapäeval ja riiklikel pühadel sooritatud ostud toimetatakse Sinuni ülejärgmisel tööpäeval.

Omniva – Kui sooritada ost tööpäeviti enne kella 12:00 on eeldatav kättesaamisaeg ülejärgmine tööpäev. Laupäeval, pühapäeval ja riiklikel pühadel sooritatud ostud toimetatakse Sinuni ülejärgmisel tööpäeval.

Ise järele – Lipuvabriku esinduspood asub Tallinnas, Türi 3. Kui valid „ise järele“ variandi, komplekteerime Sinu paki ning hoiame poelaos. Ootame Sind igal tööpäeval 9.00-16.00.

Kullerteenus – suurekabariidiliste kaupade (lipumastid, saalilipu alused, lipuvardad jms) transport saabub Teieni kulleriga ning jõuab Teieni kuni 5 tööpeäva jooksul alates tellimuse tasumisest.

Välismaale kauba tellimisel sõltub tarnekulu sihtriigist. E-poest kaupa tellides valige palun tarneviis “Ise järele”, kuid kirjutage kommentaarikastikesse välismaa aadress. Teavitame Teid tarnekulust kuni kahe tööpäeva jooksul.

Kui tellitud toodet ei ole laos ning peame selle valmistama, siis võib tarneajale lisanduda kuni 3 tööpäeva. Sellisel juhul täpsustame tarneaja kliendiga.

TAGASTUSED

Lipuvabriku e-poest ostetud tooteid on võimalik tagastada või ümber vahetada 14 päeva jooksul alates saadetise kättesaamist. Toote tagastamiseks palume täita taganemisavaldus ning saata see aadressile info@lipuvabrik.ee. Pärast taganemisavalduse täitmist ootame kauba tagastamist 14 päeva jooksul. Tagastus on aksepteeritav tingimusel, et toodet ei ole kasutatud ning sellel pole kasutamise aga kahjustuse jälgi.

Ostusumma hüvitamine tagastatud toodete eest toimub esimesel võimalusel, ent mitte hiljem, kui 14 tööpäeva jooksul alates toodete tagasi jõudmisest. Tagastamisega seotud saatekulud tasub klient.

Kui leiate, et Teile saadetud toode ei ole kvaliteetne või oleme teinud vea ja saatnud teile tellitust erineva toote või suuruse, tagastage see viivitamatult. Mittekvaliteetse või vale toote saatmise korral tagastame Teile nii toote väärtuse kui lähetuskulud niipea, kui võimalik, ent mitte hiljem, kui 14 päeva jooksul. Muudel põhjustel tagastatud kaupade tagastamiskulu kannab tarbija.

Toote ümbervahetamise korral lähetame uue toote teele niipea, kui vahetatav toode on meieni jõudnud. Toote ümbervahetamiseks valige välja asendustoode (eelnevalt veendudes, et see on e-poes olemas) ja kirjutage vahetuse soovist aadressile epood@lipuvabrik.ee ja asendustoode broneeritakse Teie jaoks ära.

Kuni paki vastuvõtmiseni ei saa OÜ Lipuvabrik toodete eest vastutust võtta, seetõttu soovitame tagastamisel valida tähitud posti teenus. Säilitage postitamisel saadav dokument postitamise tõestamiseks.

Tagastamiseks või ümbervahetamiseks määratud kaubad adresseerige:

OÜ Lipuvabrik
E-pood
Türi 3
11313 Tallinn

Küsimuste korral helistage palun tel: +372 668 4270 või kirjutage aadressil info@lipuvabrik.ee. Aitame kiirelt!

KAEBUSTE LAHENDAMISE KORD

Kui Teil on kaebusi Lipuvabrikust ostetud toodangu või teenuse osutamise kvaliteedi osas, võite pöörduda oma kliendihalduri või ettevõtte juhi Karina Tõeleid-i poole. Kaebuseid võib esitada telefoni, meili või posti teel. Lipuvabrik töötajate kontaktandmed leiate siit. Kaebused menetletakse esimesel võimalusel kuid mitte hiljem kui 15 päeva jooksul. Kaebuse esitamisel palume Teil lisada oma nimi, kontaktandmed ning soovitud suhtluskanal vastuse saamiseks. Lipuvabrik OÜ ja kliendi vahel tekkinud vaidlused ja lahkarvamused lahendatakse omavaheliste läbirääkimiste teel.

Alates 15. veebruarist 2016 on klientidel võimalik esitada oma e-kauplejate kohta tekkinud kaebusi ka Euroopa Liidu ODR (Online Dispute Resolution) platvormi kaudu aadressil: http://ec.europa.eu/odr.

Kokkuleppe mittesaavutamise korral lahendatakse vaidlus Harju Maakohtus.